📎پرسشنامه بررسی نقش تبلیغات بر پیشبرد فروش در ارزش ویژه نام تجاری📎پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی و نقش آن در تقویت نام تجاری بانک📎پرسشنامه نقش فناوری اطلاعات در بازآفرینی سازمان📎پرسشنامه بررسی مولفههای موثر بر ترغیب مردم به سپرده گذاری در بانکهای دولتی و خصوصی📎پرسشنامه بررسی عوامل مرتبط با رضایتمندی مشتریان از بانکداری الکترونیکی📎پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل بازاریابی خدمات در گسترش فروش اینترنت پرسرعت ADSL شرکت مخابرات📎پرسشنامه بررسی تاثیرات تبلیغات بازرگانی بانک صادرات ایران بر افتتاح حساب های قرض الحسنه و جذب مشتریان در آن بانک📎پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر تعهد و رفتار خریداران در بازاریابی صنعتی📎پرسشنامه بررسی تاثیر تبلیغات افواهی بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر نقش متغیرهای تعدیل کننده📎پرسشنامه شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید📎پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع ارزیابی متوازن📎پاورپوینت فصل سوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع هزینه یابی بر مبنای فعالیت📎پاورپوینت فصل پنجم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع کاربرد مدیریت برمبنای فعالیت در مؤسسات خدماتی📎دانلود پروژه شبیه سازی ترانزیستور FET نانو وایر سیلیكونی با استفاده از شبكه های عصبی مصنوعی📎پرسشنامه ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن📎پرسشنامه بنگاه های زودبازده📎پرسشنامه بررسی عوامل موثر در تغییر مشتریان ناراضی به مبلغان شرکت📎پرسشنامه بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری📎پرسشنامه بررسی نقش عامل انسانی در اجرای بودجه ریزی عملیاتی📎پرسشنامه فرآیند بودجه ریزی در دانشگاه ها📎پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه📎پرسشنامه بررسی تشخیص و شناخت برند در فروشگاه زنجیره ای📎پرسشنامه بررسی ارتباط میان طراحی وب سایت با احساس و رفتار مصرف کننده📎پرسشنامه وفاداری مشتری و نقش طول رابطه📎پرسشنامه دستیابی به رضایت مشتری در خدمات شرکت و مشتری از طریق قابلیت توانمندسازی نام تجاری و مشتریان
کتاب صوتی,شخصیت سالم تر,غلبه بر عصبیت