فایل دانلود خلاصه کتاب موانع رشد برند pdf

مطالب دیگر:
نقشه کاربری اراضی شهرستان عجب شیرنقشه کاربری اراضی شهرستان آذرشهرنقشه کاربری اراضی شهرستان بنابنقشه کاربری اراضی شهرستان بستان آبادپروژه طرح ریزی واحدهای صنعتی در شرکت ساحل گازنمونه شبیه سازی سه بعدی سوئیچ های خازنی MEMS با نرم افزار Comsolپاورپوینت طراحی شهر بوستوننمونه شبیه سازی دو بعدی سوئیچ های خازنی MEMS با نرم افزار Comsolپاورپوینت لباس ایرانیاننقشه کاربری اراضی شهرستان چاراویماقنقشه کاربری اراضی شهرستان هریسنقشه کاربری اراضی شهرستان هشترودنقشه کاربری اراضی شهرستان جلفانقشه کاربری اراضی شهرستان کلیبرنقشه کاربری اراضی شهرستان ملکاننقشه کاربری اراضی شهرستان مراغهنقشه کاربری اراضی شهرستان مرندنقشه کاربری اراضی شهرستان میانهنقشه کاربری اراضی شهرستان اسکونقشه کاربری اراضی شهرستان سرابنقشه کاربری اراضی شهرستان شبسترنقشه کاربری اراضی شهرستان تبریزنقشه کاربری اراضی شهرستان ورزقاننقشه کاربری اراضی شهرستان بوشهرنقشه کاربری اراضی شهرستان دشتستان
مشخصات مختصر و مفید این پست با عنوان دانلود خلاصه کتاب موانع رشد برند pdfقابل مشاهده می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
یاوران فایل,برند,مدیریت,اقتصاد,موانع رشد برند,خلاصه موانع رشد برند,کتاب موانع رشد برند
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود




خلاصه کتاب موانع رشد برند ؛ شناسایی و درک موانع و غلبه بر آن‌ها


نویسندگان: رالف کروگر - آندریاس اشتومف


ترجمه محمدحسین بیرامی


انتشارات دنیای اقتصاد


__________________________



خلاصه کتاب موانع رشد برند، رالف کروگر و آندریاس اشتومف


نکات مهم و کلیدی









معرفی اجمالی:


خلاصه کتاب موانع رشد برند ؛ شناسایی و درک موانع و غلبه بر آن‌ها نوشته ی رالف کروگر - آندریاس اشتومف ترجمه محمدحسین بیرامیpdf


این فایل، کتاب موانع رشد برند ؛ شناسایی و درک موانع و غلبه بر آن‌ها نوشته ی رالف کروگر - آندریاس اشتومف ترجمه محمدحسین بیرامیpdf است که فصول این کتاب را در حجم 18 صفحه به صورت کامل و جامع به بیان زیر خلاصه کرده است.



فصل اول:دنیای شگفت انگیز برندهای رو به رشد


فصل دوم: دستیابی به رشد حتی طی یک بحران


فصل سوم :شناسایی موانع رشد


فصل چهارم:درک موانع رشد


فصل پنجم:موانع واقعی در مقابل موانع ادراکی



مدیریت برند به مثابه تقویت کننده رشد شرکت


«موانع رشد برند: شناسایی و درک موانع و غلبه بر آن‌ها» نویسنده رالف کروگر و آندریاس اشتومف است.


برای یک شرکت یا برندش تنها سه راه وجود دارد: رو به بالا(رشد)؛ رو به پایین (افول)؛ نه این و نه آن (رکود) و تنها یک راه همه افراد درگیر، به‌ویژه مالکان و سهامداران را راضی می‌کند: رفتن به بالا، یعنی دستیابی به رشد. از جنبه نظری، رشد محدودیتی ندارد - همواره می‌توانید به رشد خود ادامه دهید. حتی در دوره‌های سخت اقتصادی، نیاز دارید برای رشد تلاش کنید، زیرا دیر یا زود، از همه هزینه‌هایی که قابل کاستن بوده است، کاسته‌اید. تنها اهرم دیگر که می‌توان با آن به سود افزود، رشد است. پس مهم‌ترین کار استفاده از آن اهرم و ایجاد رشد جدید است - به‌ویژه با کمک برندتان.











برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود