فایل خلاصه کتاب موانع رشد برند ؛ شناسایی و درک موانع و غلبه بر آن‌ها

مطالب دیگر:
📂پاورپوینت شیمی الی و عطرها📂تعداد شهود در دعاوی📂کامل آدم ربايي📂کامل تفکیک📂پاورپوینت شیمی آلی (1) الکان ها📂ثبت املاک واسناد📂جامعه مدني، جامعه اطلاعاتي، جامعه اسلامی📂مقاله جايگاه‌ عرف‌ در حقوق‌ بين‌ الملل‌ و حقوق‌ اسلام‌📂مقاله جرم وبزهکاری📂مقاله کامل جرم شناسي📂مقاله جعل اسكناس📂پاورپوینت عمليات آب تحت فشار📂مقاله حذف دادسرا و تبعات آن📂پاورپوینت درباره عوامل زیان آور شیمیایی محیط کار📂مقاله حق ارتفاق نسبت به ملك غير و در احكام‌ و آثار املاك‌، نسبت به املاك مجاور📂مقاله حقوق پزشکی مالیات پزشکان📂مقاله حقوق چيست📂مقاله حقوق بشر📂مقاله حقوق تجارت📂مقاله حقوق خانواده📂مقاله حقوق شهروندي📂پاورپوینت فرایند اثبات عام📂مقاله حقوق شهروندی در جهان امروز📂پاورپوینت قلم نوری📂پاورپوینت كارآفريني (کارآفرینان)
مشخصات مختصر و مفید این پست با عنوان خلاصه کتاب موانع رشد برند ؛ شناسایی و درک موانع و غلبه بر آن‌هاقابل مشاهده می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
جزوه سرا,برند,موانع رشد برند,موانع رشد برندpdf,محمدحسین بیرامی,رالف کروگر
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود



دانلود خلاصه کتاب موانع رشد برند pdf


خلاصه کتاب موانع رشد برند ؛ شناسایی و درک موانع و غلبه بر آن‌ها


نویسندگان: رالف کروگر - آندریاس اشتومف


ترجمه محمدحسین بیرامی


انتشارات دنیای اقتصاد


__________________________



خلاصه کتاب موانع رشد برند، رالف کروگر و آندریاس اشتومف


نکات مهم و کلیدی









معرفی اجمالی:


خلاصه کتاب موانع رشد برند ؛ شناسایی و درک موانع و غلبه بر آن‌ها نوشته ی رالف کروگر - آندریاس اشتومف ترجمه محمدحسین بیرامیpdf


این فایل، کتاب موانع رشد برند ؛ شناسایی و درک موانع و غلبه بر آن‌ها نوشته ی رالف کروگر - آندریاس اشتومف ترجمه محمدحسین بیرامیpdf است که فصول این کتاب را در حجم 18 صفحه به صورت کامل و جامع به بیان زیر خلاصه کرده است.



فصل اول:دنیای شگفت انگیز برندهای رو به رشد


فصل دوم: دستیابی به رشد حتی طی یک بحران


فصل سوم :شناسایی موانع رشد


فصل چهارم:درک موانع رشد


فصل پنجم:موانع واقعی در مقابل موانع ادراکی



مدیریت برند به مثابه تقویت کننده رشد شرکت


«موانع رشد برند: شناسایی و درک موانع و غلبه بر آن‌ها» نویسنده رالف کروگر و آندریاس اشتومف است.


برای یک شرکت یا برندش تنها سه راه وجود دارد: رو به بالا(رشد)؛ رو به پایین (افول)؛ نه این و نه آن (رکود) و تنها یک راه همه افراد درگیر، به‌ویژه مالکان و سهامداران را راضی می‌کند: رفتن به بالا، یعنی دستیابی به رشد. از جنبه نظری، رشد محدودیتی ندارد - همواره می‌توانید به رشد خود ادامه دهید. حتی در دوره‌های سخت اقتصادی، نیاز دارید برای رشد تلاش کنید، زیرا دیر یا زود، از همه هزینه‌هایی که قابل کاستن بوده است، کاسته‌اید. تنها اهرم دیگر که می‌توان با آن به سود افزود، رشد است. پس مهم‌ترین کار استفاده از آن اهرم و ایجاد رشد جدید است - به‌ویژه با کمک برندتان.











برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود